čtvrtek 23. dubna 2015

Ručně vedený vysokozdvižný vozík s elektrickým zdvihem CDD1030B

Ručně vedený vysokozdvižný vozík s nosností 1000kg s manuálním pojezdem a elektrickým zdvihem do výšky 3000mm CDD1030B má robustní ocelovou konstrukci a je určený především k vertikální manipulaci s břemeny na rovném a zpevněném povrchu. Lze jej dodat rovněž s výškou zdvihu 1600 nebo 2500 mm. Používá se především ke stohování palet ve skladech nebo výrobních závodech. Díky své nízké pohotovostní hmotnosti a kompaktním rozměrům může být velmi užitečným pomocníkem v těsných prostorách prodejen a v malých skladech. Speciální úprava vidlic umožňuje nastavení jejich šíře v rozmezí 260-680mm. Elektrické zvedání se ovládá pomocí jediného tlačítka, což mnohem urychlí a usnadní práci. Je vybaven bezpečnostním vypínačem a vypínačem s unikátním klíčem pro zabránění nedovolené manipulace. Dále je vybaven ukazatelem stavu baterie a počitadlem motohodin. Nožní brzda zaručuje výší bezpečnost práce. Řídící kolečko  je pro jednodušší ovládání vozíku spojeno s řídící ojkou. Jedná se o univerzální stroj, který lze využívat jako zakladač, paletový nebo vychystávací vozík. 

4 komentáře:

  1. Nějaké takovéto paleťáky bych hrozně rád koupil k nám do firmy do skladu. Je to něco, co už mám v plánu dlouho, ale vždy do toho prostě přijde nějaká nečekaná investice. Teď naposledy například bylo potřeba nakoupit nové šroubové kompresory což spolklo větší část finančních prostředků, než jsem předpokládal.

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsem byl na školení o těchto podobných vozících a jestli mě sluch nešálil, tak říkali něco ve smyslu, že to chce všemocná EU trochu regulovat. Ale moc nevím, jestli jsem slyšel dobře. Spousta těch firem a jejich akustika sálů na školení je fakt hrozná. A já si většinou sedám dozadu, takže slyším každé třetí slovo.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem teď sháněl vysokozdvižný vozík. Kupovat si vlastní by ale v mém případě moc nemělo smysl, potřeboval jsem ho pouze na jednu zakázku. Nakonec mě zachránila tato půjčovna vysokozdvižných vozíků Praha kde mi ho pronajali. Dokonce za dobrou cenu. Pokud tedy budete někdy shánět, určitě bych doporučil je kontaktovat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Provozuji takový menší eshop a jakmile budeme mít větší skladové prostory, tak to nějaké takové vozíky určitě bude také chtít. V současné době je to ale zbytečné. Skladové prostory mám poměrně malé a zatím to bohatě stačí. I balení zboží například řeším přes externí firmu. O to se mi konkrétně stará zabalení zboží Praha.

    OdpovědětVymazat