úterý 28. března 2023

Vysokozdvižný vozík SDJ1016B

Dnes Vám představujeme vysokozdvižný vozík pro manuální obsluhu SDJ1016B, který má nosnost 1000 kg. Vozík má zdvih 1600 mm a celkovou výšku 1980 mm. Vzhledem k jeho výšce projede dveřmi, ale samozřejmě se musí počítat i s výškou prahů. Vzhledem k tomu, že je to vozík ručně vedený, tak se jedná samozřejmě o nejekonomičtější řešení. Zdvih se ovládá pumpováním oje, ale lze použít i zdvih nožním pedálem. Kola jsou u tohoto vozíku ocel - polyuretan.



1 komentář:

  1. Není to zas tak dávno, co jsem jeden vysokozdvižný vozík potřeboval do firmy. Sháněl jsem ho všude možně, ale bez úspěchu. Nakonec jsem tedy začal googlovat a vyskočila na mě půjčovna vysokozdvižných vozíků praha, tak jsem je zkusil kontaktovat a až ti mi vysokozdvižný vozík velmi ochotně pronajali. :)

    OdpovědětVymazat